mariskeschot.reismee.nl

Vertrek!

Jaaaa, daar ga ik dan! Ik ben net weggebracht door paps&mams en Michelle. Nog even wat dollars gehaald en de reis kan beginnen. Na 3x afscheid genomen te hebben ging ik dan echt.(Stond 3x bij de verkeerde ingang..)

Ik kon gelijk al doorlopen naar de gate en door de douane heen. Nu zit ik te wachten totdat ik het vliegtuig in mag. Morgenochtend hoop ik om 7.00 in Nairobi (Kenia) te zijn, om vervolgens om 8.00 door te vliegen naar Lusaka(Zambia) voor een tussenstop en hoop dan om 12.00 in Lilongwe aan te komen.

Woensdag krijg ik eerst een citytour en ga waarschijnlijk donderdag en vrijdag naar het ziekenhuis toe.

Het vliegtuig staat er al, mag zo gaan boorden denk ik. Ik heb er onwijs veel zin in, zie uit naar alle ervaringen die ik op ga doen. Bedankt voor alle lieve berichtjes en kaarten! Heel fijn om te zien hoeveel mensen er met mij 'meereizen'.

Liefs

Reacties

Reacties

Maria

Veel plezier Maris!! Ben benieuwd naar je verhalen.

liefs Maria

mirjam beesemer

Zet uhm op meid heel veel plezier en maak er een onvergetelijke ervaring van. Ik blijf je volgen. X

astrid

Hoi Mariske,
Daar zit je dan hoog boven ons in zo een grote vogel.
Spannend hoor, straks ben je in Afrika. Wat zul je grote indrukken op doen ben erg benieuwd. Misschien zit je nu wel in ons boekje te lezen. Lees er maar veel in maar vergeet vooral je indrukken en ervaringen niet op te schrijven. Daar is ook nog plaats genoeg voor. Lieve groet astrid

Linda

Goede reis mariske!! Ben trots op je!! Zou het je nooit na doen hoor! Liefs Linda

tanja

Lieve maris.. geniet van deze onvergetelijke reis! Goede vlucht toegewenst:-) liefs tanja

Kees Stoutjesdijk

Een goede vlucht gewenst en heel veel succes en plezier in Malawi. Ik ben benieuwd naar je blogverhalen ;)

Anneke koert

Ik hoop dat je reis voorspoedig verloopt. maak er een mooie reis van.

Matty

goede reis en heel veel plezier

Pauline

Fijne tijd toegewenst! En doe voorzichtig daarzo..

monique

Van ons allemaal , wensen we je een goede tijd tijdens je verblijf in Malawi!
lieve groet Erik, Monique

Caroline

Have a lot of fun Maris!! We kijken allemaal uit naar je verhalen ;D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood